Facebook

Beoordelingen van Jannis Fastfood IJsselstein

Recente recensies van Jannis Fastfood IJsselstein

4 sterren na 172 reviews

, 11-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde lang en vernamen van de bezorger dat er met de bestellingen fouten waren gemaakt. Hierdoor was de patat van de patat giros erg slap en de bestelde sausjes klopte niet en de dekseltjes waren open gegaan en dit veroorzaakte nogal een rommeltje. Omdat we honger hadden toch maar opgegeten maar dit zijn we niet gewend van Janis....hopelijk de volgende keer beter!

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk, goed warm, voldoende saus en lekker van smaak. Netjes op tijd bezorgd.

, 09-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten werd pas om 18:45 bezorgt in plaats van de 18:15 die we hadden gekozen als bezorgtijd

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaliter geef ik kwaliteit 5 sterren. Maar deze keer was het vlees flaw van smaak en vond mijn dochter 3 kleine botjes in het vlees. Kok op vakantie? Deze keer niet de kwaliteit dat we gewend zijn.

, 25-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd weer genoten van kwaliteit.

, 17-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Woensdagavond via de website een bestelling geplaatst , hier hebben wij meer dan een uur op gewacht. Daarbij ging het om twee menuutjes en een zakje patat. Natuurlijk kan het druk zijn maar laat dat dan even weten of geef het aan bij het plaatsen van de bestelling. Na een uur wachten naar jullie gebeld, er werd gezegd dat de patat klaar was en dat de bestelling eraan kwam. Echter duurde dit nog een kwartier. Super lekker eten maar zeer teleurgesteld in de bezorging.

, 02-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was goed, de bezorging ook goed, alleen hebben we er veel te lang op moeten wachten. Ruim een uur en een kwartier, zelfs nog 25 a 30 minuten langer, dan de aangegeven bezorgtijd in de mail. Helaas was de bestelling ook niet compleet. We misten de kleine patat gyros. We hebben hier niet voor gebeld, omdat we nogal haast hadden om naar het ziekenhuis te gaan. We hebben onze zoon allemaal een beetje gegeven en het zo opgelost.

, 01-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten. Voldoende portie maar ook niet goedkoop. Bezorging na bijna 1,5 uur. Daar wordt je niet heel blij van. Gaan we niet meer doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was zoals altijd goed Bezorging heeft ruim een uur geduurd. Dit vind ik niet kunnen als je zo snel mogelijk hebt aangegeven.

, 08-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aangegeven dat wij contant wilden betalen met 20 euro. Het bedrag was 18.50, maar de bezorger had geen wisselgeld mee. Dat mag niet gebeuren. Het eten was wel zoals gewoonlijk erg lekker.

, 03-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima eten voor een eerlijke prijs. Al jaren een vaste klant.

, 30-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jannis eet of haal ik eten af met veel plezier, de service en het eten dikke 10!

, 26-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Online besteld. Eten is altijd prima en stond keurig op afgesproken tijd klaar

, 25-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer tevreden!

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Me broodje was verlate hard doorbakken

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Makkelijk via de app kunnen bestellen. Bestelling stond netjes klaar op de aangegeven tijd. Het heeft heerlijk gesmaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gevraagd om half 5 te bezorgen en dat werd 5 uur direct al in de e-mail. Om 5voor5 werd het vriendelijk bezorgd. Daarnaast was het eten wel erg lekker! maar lauw/te koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk

, 16-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

half uur te laat..

, 04-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ontzettend veel overheerlijke giros en friet, kreeg het niet helemaal op. Je krijgt waar voor je geld.

, 03-04-2019

Kwaliteit:

Rating

warm en heerlijk gegeten

, 26-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vreselijk lang moeten wachten, ruim anderhalf uur! Na een uur gebeld, werd om een momentje gevraagd en dame hielp ruim 2,5 minuut de klanten verder. Na roepen of er nog iemand was nam ze de hoorn weer op. Voor ons voorlopig een Jannis meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

om 17:15 eten besteld wat er 1800 uur zou zijn. Uiteindelijk gebeld zou het half 7 komen. om 19:45 was het eten eindelijk aangekomen. Zeer slechte stand van zaken. 2 uur bijna gewacht op eten en geen contact opgenomen over de vertragingen, geen compensatie niks. Hechten hier blijkbaar weinig waarde aan klanttevredenheid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na een hele poos weer eens besteld bij Jannis. Wij hebben maar liefst 2 uur en 15 minuten op onze (kleine en eenvoudige) bestelling moeten wachten. En een griekse salade is tegenwoordig met niet passende dressing, zonder fetakaas en zonder olijven? Dit was voor ons de laatste keer Jannis...jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

echt te weinig eten voor een schotel. 4 kleine bifteki's zonder gyros

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was koud en slap.

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed eten en snelle berzorging

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de bezorger al voor een gesloten deur stond...ik had een bepaalde bezorg tijd opgegeven en geluk bij een ongeluk was ik 25 min eerder thuis en dus de bezorger ook 25 min eerder. Helaas niet zo van het eten kunnen genieten, in alle haast. Ook bij het bereiden van het eten, let even op de aangegeven bezorg tijd. !!

, 28-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk om te bestellen op deze manier, word op de hoogte gehouden hoelang het nog duurt via mail. Super. Maaltijd was goed warm.

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had 2 patat gyros besteld, waarbij ik als opmerking had aangegeven 1 patat gyros met extra ui. Dit stond ook zo op de bon vermeld echter kregen we 1 patat gyros zonder ui en 1 met ui. Erg jammer!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De patat was deze keer helaas erg slap en het vlees ook, normaal is het lekker krokant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima keurig afgeleverd. Door een vriendelijke jongen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was weer heerlijk! 18:10 besteld, zou 19:10 bezorgd worden. Om 19:25 even gebeld en toen werd het uiteindelijk 19:40 bezorgd. Het zou fijn zijn dat wanneer de bezorgtijd niet haalbaar is je een mail of telefoontje krijgt.

, 01-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kreeg om 18.50 bericht dat de bestelling onderweg was. Bezorger kwam om 19:15.. Normaal duurt het 5-10 minuten. Friet was niet lekker meer.. Jammer want wij zijn al jaren tevreden klanten

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima. Jammer dat de tijd in de bestelling niet haalbaar was. Maar snap het wel. Prima eten, nog warm. Jannis is altijd goed!

, 23-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer Lekker. Ondanks de sneeuw werd het op tijd bezorgd en was het goed warm. Girosschotel is en blijft een echte aanrader!

, 23-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden het eten besteld om 18:15 uur, we kregen een bericht dat het eten om 18:20 uur bezorgd zou worden. En het was er uiteindelijk om 17:50 uur. Ik had bewust niet gekozen voor z.s.m., maar voor een tijd. Tegen de tijd dat ik uit mijn werk was, was het eten wel koud.

, 15-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd prima maaltijd verzorgd. Helaas dit keer de groene pepers vergeten. Maar dat kan een keer gebeuren.

, 08-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd: correcte en snelle afhandeling, in goede staat en warm bezorgd en heel belangrijk: erg lekker!

, 04-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

cola vergeten, voor de rest top!

, 29-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk. Bestelling was binnen de tijd die gezegd word.

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Je kan erg goed merken dat het druk was ... de kwaliteit is dan een stuk minder. Is mij trouwens vaker opgevallen.....Jamme!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Kwaliteit als altijd fantastisch. Bezorging zoals vaker veel te laat. Jammer

, 10-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De mixed grill was prima, Voldoende vlees en patat en goed op temperatuur. Mijn zoon is zeer allergisch en hier houden ze goed rekening mee, Staat zelfs op de bon en op de doos waar het eten in zit. Echt perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Constante, goede kwaliteit. Wat mij betreft de beste giros in de regio. Nette bezorgers. Bestellen via de app is lekker makkelijk.

, 22-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nou de bestelling kwam 20 minuten later dan gezegd en eenmaal hier was het vlees niet helemaal goed en de friet slap...

, 18-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten?

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer genoten van een heerlijke maaltijd.

, 02-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is prima Alleen de bezorgtijden wijken af Bestel je om 18.00 uur komt het om 17.25 uur Best lastig als je uit je werk komt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwartiertje later dan beloofd maar het heerlijke eten maakte dat weer goed

, 24-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De broodjes waren weer top, alleen jammer dat dit de 3e keer was dat de bestelling te laat was...

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten goede aanrader en het eten was er op de afgesproken tijd .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Toppue

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd: - lekker lekker lekker - goede bezorging - bezorger vriendelijk - op tijd - goede prijs Wat kan men nog meer wensen?!

, 28-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke lunch! Klussers vonden het een goed gevuld broodje en lekker vlees.

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd was het weer heerlijk, op tijd bezorgd en lekker warm.

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en heel lekker

, 12-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk!! Na 10jaar in Utrecht gewoond te hebben en Jannis echt gemist te hebben was dit echt weer ouderwets heerlijk!!

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed, lekker en warm eten. Jammer dat be bezorgtijd 15 minuten later was dan beloofd. Tussen bestellen en ontvangen zat 1 uur en 15 minuten. Maar het eten maakte het goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten zou om 17.40 komen was er om 17.15 al. Maar het vlees was koud ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was flauw en het vlees wat koud. De friet en Tzatziki waren perfect. Dit hebben wij nog nooit eerder zo ervaren in al die jaren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Was weer zoals altijd heerlijk. Beste Griek in de buurt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten altijd lekker Erg lange bezorgtijd Vandaag 1 uur en 10 minuten voor een pita giros ( groot) is wel wel een beetje te gek

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Al jaren een begrip in kekker eten

, 09-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten zoals altijd super echter dit keer verkeerd geleverd (3x gyros menu + 1 keer warm vlees menu ipv bestelde 2x gyros menu + 2x warm vlees menu).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bifteki voor €1,90 was wat vreemd, plat geslagen gehakt stukje doorsnede 5 cm en een uienring, beetje karig. Ook de patat gyros bak was maar 3/4 gevuld, gevraagd zonder tomaat en sla etc, maar dan toch de uienringen er doorheen. Op woensdag 3 kwartier op je bezorging wachten lijkt ook wat lang... Alleco, dit kan vast beter/anders.

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Oa. Pitta giros besteld, hiervoor frites/ giros gekregen, is een beetje jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer vlotte levering, keurige bezorger, eten was goed verpakt, ruim voldoende en erg lekker.

, 13-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heeft weer goed gesmaakt, beste gyros van Ijsselstein

, 12-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 10-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten veel te laat en koud bezorgd Kwaliteit eten matig. Niet voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is prima, Maar gisteren 2 uur moeten wachten, terwijl het, volgens de mail, na 1 uur en 5 minuten uiterlijk bezorgd zou worden. Na een telefoontje, werd t uiteindelijk na 2 uur wachten bezorgd! Via thuisbezorgd.nl is dit nooit gebeurd!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Perfect .Stond al bijna klaar toen ik op de afgesproken tijd het op kwam halen!!! En het smaakte voortreffelijk!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging zoals afgesproken en alles lekker en warm. Vriendelijke bezorger. Altijd tevreden over de kwaliteit: zowel eten in de zaak, als afhaal en bezorging. Mixed grill en Jorgos pita zijn mijn favoriet. Met name Jorgos pita: dan waan ik me weer in Griekenland.

, 04-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Van beide mixed grill was het vlees lauw. Warm vlees was goed op temperatuur. Bij het verwijderen van aluminiumfolie werd het platsic meegetrokken. Dit plastic zorgt er oor dat de bakjes niet gaan lekken.

, 01-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle bezorging en het allerbelangrijkste.... heerlijk gegeten

, 30-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Eten was lekker alleen jammer dat mijn opmerking niet was meegenomen in de bestelling, hierdoor hadden we toch iemand teleurgesteld aan tafel. En er zaten geen sausjes bij de broodjes. Gelukkig hadden we nog wat in huis maar dat smaakt dan toch anders. Maar we blijven gewoon komen hoor ;-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker eten. Topzaak .

, 25-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb wel eens beter gegeten , vind het vernieuwde verpakken er niet beter op vond het er arm moedig uit zien . Het was gewoon niet zoals ik het altijd was gewent

, 15-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon goed.

, 12-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker

, 29-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jorgos pita de pita was kijhard zat geen fries tussen wel berg tomaat op gekwakt gyros menu allemaal mini stukjes vlees en heb heb Ander half op gewacht. Ben ik het maar afgaan Halen zaten me drie blikjes cola er weer niet Bij slechte service cominicatie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en keurig opgelost toen de bestelling niet helemaal bleek te koppen. Keurig.

, 12-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat Gyris blijft lekker bij Jannis. Voortaan wel iets eerder op zondagavond bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgtijd van een uur is veel te lang.

, 02-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed en deze keer ook warm. Alleen 20 minuten te laat bezoegd.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles ok!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Altijd lekker! Komen er voor uit Vianen, omdat dit voor ons de lekkerste griek uit de regio is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd erg lekker! En goed verpakt waardoor het lang warm blijft!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was binnen een half uur bezorgd, warm en goed verpakt. En het smaakte ook nog heerlijk. We zullen hier zeker vaker wat bestellen. Was nu de 1ste keer

, 12-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed op tijd en prima kwaliteit. Jammer dat je maar 1 (klein) bakje knoflooksaus mee krijgt geleverd, bij 2 normale en 2 grote broodjes gyros. Voor de rest prima!

, 12-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was zoals altijd weer heerlijk, snelle bezorging, lekker warm, top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker, goed en netjes verpakt dus nog goed warm. De bezorging was 20 min later dan afgesproken, maar goed dat kan voorkomen als het druk is.

, 24-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten.

, 23-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger kon adres niet vinden, dus was hij terug gereden om telefoon te halen. Toevallig belde ik net omdat het eten al een half uur te laat was. Uitgelegd waar het was, bleek hij al in de straat geweest te zijn. Afijn, eten was op zich wel goed, maar helaas dus koud en te laat

, 23-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zo als altijd super

, 16-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

En netjes optijd. ?

, 05-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks de drukte op Sinterklaasavond en het berichtje dat het 15 min. later thuis bezorgd zou worden, toch nog op de door mij gewenste tijd bezorgd. Top !! Zoals gewend was het weer heerlijk. Voor mij te veel giros. Patat lag deze keer niet onder het vlees, waardoor de patat lekker knapperig was.

, 04-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was het eten bijna 20 minuten te vroeg gebracht met als gevolg koud eten voor diegene die nog onderweg was omdat we ervan uitgingen dat het eten op tijd zou zijn en niet bijna 20 minuten te vroeg. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na een telefoontje van mijn kant, na ruim een uur , te horen krijgen dat er een fout gemaakt is. De buren verderop in de straat hadden ook een bestelling gedaan,waardoor wij "vergeten"waren.....Dus na anderhalf uur eindelijk eten....Wat dan wel weer lekker was.

, 20-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit van het eten is goed. We een bezorgtijd van 18:30, vervolgens kreeg ik een mail dat dit 18:45 zou worden en de bestelling kwam uiteindelijk pas om 19:10. Dat was wel een beetje jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-11-2017

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk gegeten.

, 03-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is altijd goed net als de service

, 28-10-2017

Kwaliteit:

Rating

, 21-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is fantastisch, alleen jammer dat er zo weinig saus bij zit, het vakje was nog niet voor een kwart gevuld.

, 15-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Bedankt

, 09-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is prima. Duurde wel lang voordat het bezorgd was en was niet compleet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top kwaliteit. Zeer nette bezorger

, 30-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Altijd lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de 4e keer dat de bestelling niet op de opgegeven tijd is bezorgd. 17:15 besteld 18:00 als bezorgtijden opgegeven . Tijd van bezorging 18:50. Fitis de laatse keer dat ik daar bestel.

, 29-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en netjes geleverd !!

, 18-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was zoals ik gewend ben goed. Helaas kreeg ik deze keer wel de verkeerde saus, maar dat kan een keer gebeuren. Het was weer lekker!

, 07-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging prima op tijd. De gyros was lekker, de patat een beetje slap

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Broodje warm vlees en broodje hamburger speciaal zagen er niet uit. Het was gewoon in de verpakking gegooid. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Bezorging kwam half uur na de aangegeven tijd.

, 01-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als altijd: keurig verpakt, complete bestelling ontvangen die heerlijk was. Niets dan lof ook voor de medewerkers en bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top als altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Je kan in IJsselstein overal bestellen maar jannis blijft een klasse apart.

, 13-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer lekkere gyros schotel met heerlijke tzaziki en sambalsaus ! Al meer dan 25 jaar een topzaak in Ijsselstein !

, 05-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit super! Bezorging: ik had online besteld met om 19:45 bezorgen. Bij nader inzien was 20:15 voor mij beter. Een telefoontje en het was geregeld?. Jannis super geregeld ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op lekker als Altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De frietjes waren koud en taai. Het vlees was in zulke kleine stukjes gesneden dat ze biina niet eetbaar waren en het vlees was heel anders gekruid. We hebben meteen een mail gestuurd want we komen al jaren bij Jannis en dit is nog nooit gebeurd. We dachten zelfs dat er wellicht een andere eigenaar is. We hadden twee maaltijden besteld en hebben beide meer dan de helft weggegooid.

, 27-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 25-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit eten, snelle en vriendelijke bezorging en fijn dat je via de bestelsite van Jannis ook nog 5% korting kan krijgen! Enige wat nog handig zou zijn is toelichting van de gerechten op de bestelsite, zodat je op 1 plek kan oriënteren en bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd, goed ingepakt (en dus warm) en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging via internet heeft 1uur en 10min geduurt. De inhoud was minder dan wij gewend zijn! We hebben normaal meer dan genoeg maar nu knor knor honger.

, 27-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mag iets meer saus bij. Op site kan je ook niet aangeven of je het vlees zonder uitjes kan krijgen.

, 02-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een half uur later dan afgesproken heb ik gebeld en toen bleek mijn online bestelling niet opgemerkt te zijn. Kortom, een uur later had ik mijn eten. Dit eten was uiteindelijk wel goed, daar ligt het niet aan.

, 23-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en het was super snel bezorgd!

, 19-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle en handige service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top eten.En bezorging ook top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Moest helaas bijna anderhalf uur wachten op het eten. Eten was lauwwarm en niet echt smaakvol. Porties waren ook klein. Niet voor herhaling vatbaar helaas.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1,5 uur op het eten zitten wachten...

, 22-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd perfect!! Ben al ruim 40 jaar een tevreden klant!!!

, 09-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

altijd lekker en vers

, 06-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top